אביב – סקירה מאווררת

POOL - סדרת פסלי זכוכית צבעוניים


האביב מרחיב את העיסוק באוורור וקלילות. זה לא שהחורף כאן באמת עונה לקריטריונים של העונה הקרה, אבל הוא בכל זאת כבד יותר מהעונה שבאה אחריו. האביב מפתח כמעט אצל כל אחד דחף לשינוי והתחדשות ואנחנו לרוב ניטה בעונה הזאת לאלמנטים שיכניסו אוויר, שיתרמו לתחושת המרחב.

מבחינה צבעונית האביב הוא שעתם היפה של צבעי הפסטל וכל קשת הלבנים. דוגמאות פרחים ודוגמאות בוטניות אחרות לצד מרקמים מעודנים יותר, נעימים למגע אך לא מכבידים. את כל אלו ניתן ליצור באמצעות פריטי ריהוט, אך גם אם מערכת ישיבה אינה עכשיו על האג'נדה, ניתן ליצור את התחושה האביבית באמצעות אבזור משלים – כריות נוי במרקמים ובצבעים העונתיים, עציצים סינתטיים, המהווים לכשעצמם את אחד הטרנדים החמים, אלמנט דקורטיבי תואם עונה שיוכל לעמוד במרכזו של שולחן סלון או בפינה מסוימת בספריה.

אלמנטים דקורטיביים יוצרים צבעוניות אביבית

כלי זכוכית מעוצב יוסיף חן רב כאשר יוצב במרכז שולחן הסלון

מבחינה חומרית, הזכוכית מכוונת אליה את הספוט באופן כללי והיא הופכת רלוונטית עוד יותר בעונה בה אנו תרים אחר אותו אלמנט מאוורר. הזכוכית הוא לא חומר חדש, להיפך. מדובר באחד מחומרי הבסיס הוותיקים ביותר ששנים רבות נדחק לקרן פינה ואף נחשב נחות. בשנים האחרונות מקבל החומר עדנה מחודשת כשנראה משולב בפריטי ריהוט שונים ובמיוחד כשמדובר בשולחנות. פלטת הזכוכית מאפשרת לראות דרכה. היא אינה חוסמת את החלל, אלא מעניקה לו את אותו מרחב שאנו תרים אחריו. ניתן לראות דרכה את רגלי השולחן, את השטיח שפרוס תחתיו, את מושבי הכסאות. המראה הופך עשיר, אך דווקא בשל השקיפות המאפשרת לראות עוד ועוד שכבות, ולא באמצעות עוד שילוב צבעוני. גם אלמנטים דקורטיביים מזכוכית מייצרים את אותה קלילות עדינה – פיס אמנותי עשוי זכוכית מוסיף נגיעה מעוצבת לחלל אך שומר על אותה שקיפות מאווררת.

שולחן קפה מזכוכית מאפשר לראות דרכו ומייצר מראה אוורירי בחלל

אלמנטים דקורטיביים מזכוכית מייצרים תחושה של זרימה

מבחינה צורנית, גובה מהרצפה מעניק תחושה של זרימת אוויר. מערכות הישיבה המוגבהות מהרצפה היושבות על מסגרות אלומניום, ניקל או חומרים מעודנים אחרים, מייצרות קו אסתטי ועדין המכניס לחלל זרימה ואוויר, כך גם שידות ושולחנות קפה. המרווח הנוצר ביחס לרצפה יהיה משמעותי מאוד ביצירת התחושה המאווררת. גם היחס לפרופורציה ולגודל מסייע ביצירת התחושה הזאת. הדור החדש של כורסאות הנוחות למשל, מציע מגוון מהודק של כורסאות צרות ממדים, כאלו שמצד אחד שומרות על חוויית משתמש ארגונומית ונוחה ומנגד, אינן תופסות מקום עודף בחלל. הקו שלהן שומר על ניקיון, הן נראות מודרניות וקלילות יותר, ומגושמות הרבה פחות.

קולקציית SVEVO - פריטי ריהוט גבוהים מהרצפה מדגישים את המראה המאוורר

כורסת RE VIVE - הדור הבא של כורסאות הנוחות מציע קו נקי ומבנה קומפקטי המשתלב היטב בחלל


אולי יעניין אותך גם:

תורת הסידורים

חוויית לקוח הוא ערך מרכזי המגדיר מותג מסוים. החוויה הזאת מגדירה את המותג תוך התבססות כמעט מוחלטת על

ספות שעושות חלל

FORMA – מערכת ישיבה פינתית מבד עולמות האופנה והעיצוב משיקים זה לזה בנקודות רבות על הרצף וזאת סיבה

אופנה שלובשת ריהוט

  במסגרת הפקה מיוחדת במינה של מגזין סטייליסט ולאשה – "פנטזיה עולמית", לקחנו חלק בפרויקט המשלב 12 חברות