FOREVER YOUNG

קשה שלא להישבות בקסמי הרוח הצעירה שהכניס PJ לקולקציות האחרונות בנטוצי. את הקו הצעיר ומלא החיים משכיל PJ דור ההמשך של מותג האיכות, לשלב כאסטרטגיה, עוד הרבה לפני העיסוק במוצר עצמו. נטייתו האמנותית, רוחו האוונגרדית ואינטיליגנציה רגשית מפותחת, יצרו שינוי מבורך שהחל בחללי העבודה בהם פועלים העובדים, דרך שילוב מקורי של נטוצי בתערוכות ואירועי עיצוב בעולם, דוגמת שבוע העיצוב בניו יורק, בו הושקה כורסת ה- RE VIVE הנחשבת לאחת הקלאסיקות של נטוצי, במראה גרפיטי צעיר ומתריס, וכלה בשיתופי פעולה פורצי דרך ובהם גם זה המדובר, עם מרסל וונדרס שהעניק אינטרפטציה מרתקת לאדמת פוליה, עיר הולדתו של המותג נטוצי.

שיתופי פעולה מעוררי השראה. בתמונה הקולקציה שעיצב מרסל וונדרס לנטוצי


בקולקציות האחרונות ניכר בסיס גבוה מהרצפה ושימוש ברגלי מתכת בגימורים שונים. דגם: AUDACIA

הקו הצעיר שמוביל PJ ניכר בקולקציות והוא הולך ומעמיק נוכחות. הקו החדש מדגיש מינימליזם אך שומר על שפת המותג ועל הנימה האלגנטית המאפיינת אותו. ניתן לראות את בסיסי הספות כשהם גבוהים יותר, רחוקים מהרצפה ויוצרים בכך חלל מאוורר המעניק קלילות למראה הכללי המתקבל. הקווים נקיים, משענות היד צרות יותר ותורמות גם הן למראה המינימליסטי ורגלי הספות עשויות מתכת בגימורים שונים. השינוי מהותי, אך אינו מבטל את העבר, אלא נסמך עליו ומשביח אותו. הזיקה לאיכות, לכבוד הניתן למלאכות היד המסורתיות, הדיוק ותשומת הלב לפן הארגונומי, נשמרים כולם באדיקות.

משענות היד הופכות צרות יותר והקווים נקיים. דגם: STAN

הקו החדש ביחד עם שימור מסורת העבר המפוארת, יצרו קולקציות המציעות פריטים על זמניים, המזמנים חוויית לייף סטייל מהודקת. הפריטים חושפים משחקים מרתקים ומקוריים של חומר, מרקם וצבע, מדגישים תיפורים, יוצרים מפגשים ומאפשרים לפריטים להשתלב היטב בחללי מגורים קלאסיים ומודרניסטיים.

קו נקי, בסיס הספה גבוה מהרצפה, רגלי מתכת בגימור מושחר ומשענות יד צרות. דגם: ESTRO


אולי יעניין אותך גם:

SALONE DEL MOBILE

5 דברים להספיק במילאנו בזמן התערוכה צילום: shutterstock יש מי שמגדיר את מילאנו משעממת. לנו ולעוד רבבות של

2019 Trends Overview

שימוש בטבע כמקור לחומר העיסוק בטבע ממשיך למשוך אליו את תשומת הלב. הטבע כמקור לחומר יקבל ביטוי בעיקר

SUMMER EDITION

מגמת הנוחות כפי שנידונה במספר פוסטים בבלוג, מכתיבה כיום קו ברור למעצבי המוצר כשדורשת יחס זהה לזה שמקבלים